söndag 19 december 2010

ingenting har hänt ...

Hittade en gammal teckning som sa mig själv något om mitt eget nu och om mig själv och mitt jag i ett evigt då - att jag fortfarande klart och tydligt är mig själv i detta nu och att världen då, när jag var som nu, egentligen inte var annorlunda än nu och att ingenting i princip har hänt på 30 år i den värld där vi just existerat sedan den här teckningen gjordes och det tills den dag som i dag är där vi just befinner oss i detta nu som snart är då.

Sovjets flagga, den med skäran och hammaren (notering), kan bytas mot något annat.
Annars är det hela sig ganska likt .... helt enkelt ...

Det grämer mig är att jag vid flyttar hit och dit förlorat kartonger av material. Men "allt som är fast förflyktigas". Hade varit roligt att se vad man var för figur ... i ett annat då ...

Inga kommentarer: