fredag 16 december 2011

En fin film om Slussen där undertecknad passerar ...

Hans Sandström har gjort en film om Slussen. Det är inte ofta jag är nöjd med min insatts i livet men i det här fallet är jag mycket nöjd. Jag tycker också att Hans fångat det bra i filmen och hur många vandringar jag gått under de här två åren, det vet jag faktiskt inte. Men många har följt med och lyssnat och berättat sina egna historier om platsen. Jag har haft hur kul som helst. Tack alla som gått med! Ni har verkligen bevisat att Slussen är en älskad plats!


Slussen - hjärtpunkt / hjärtefråga from Hans Sandström on Vimeo.

Synd att det inte räckte ända fram. Men tiden är ännu inte ute och allt kan hända. Nästa år, 2012, finns möjligheter att göra mycket kul i Slussen. Boka en helkväll (eller heldag eller helförmiddag eller frukosttur eller nattvandring - allt kan ordnas) på och i Slussen. Jag visar runt och riggar mathak samt musik om så önskas! Läs mer här. På Slussenevent! Eller knata in på min hemsida peterfrisk.se

Peter Frisk

2 kommentarer:

Anonym sa...

Farlig sanning. Endast för det utvalda fåtalet.

Peter Frisk sa...

så, vad nu detta skulle vara vet man inte, den hade liksom försvunnit ... så är det väl i den digitala mesdjungeln ... :-)